perjantaina, marraskuuta 11, 2005

kuva lapsisotilaan maailmasta















Pakkohan tätä valokuvajuhaniakin on kokeilla. Jos tämä nyt ihan oikeasti onnistuu, olen jokseenkin yllättynyt, sillä sen verran hidas ja takkuileva tämä yhteys on keskimäärin ollut.

Olen koittanut tuota valokuvaustakin tosiaan hiukan harjoitella. Minulle tarjoutui pakonomainen mahdollisuus ostaa hiukan parempi kamera, kun vanha ixukseni varastettiin lentokentällä matkalaukusta. Nyt on siis välineistö siinä kunnossa, että huonoista otoksista ei voi syyttää, kuin itseään. Kuvaaminen ja kuvien digitaalinen runteleminen on osoittautunut varsin mukavaksi ajanvietteeksi. Siitä on hyvää vauhtia kasvamassa minulle yksi päätä kasassa pitävä voima. Kimmoke tähän tuli varmaan isältä. Mies alkaa olla varsin loistava amatöörikuvaaja. Tosin vertailun aiheuttama itsekritiikki alkaa olla tälläkin hetkellä jo niin kovalla tasolla, että en oikein osaa nähdä mitään hyvää missään siinä, mitä olen saanut aikaan...

Nyt täytynee jättää tämä kirjoitus pelkästään kokeilun tasolle. Nyt ei ole aikaa kirjoittaa, eikä ajatuskaan oikein kulje.

2 Comments:

Blogger सारी said...

Koskettava kuva.

Myös se, mitä kirjoitat koskettaa, koska pessimismisi on kovin realistista.
Tuo kuva toimii kuitenkin kahdella tavalla: joko siinä on unikkoja, joiden välissä on piikkilankaa tai sitten siinä on piikkilankaa, jonka ympärillä kuitenkin kasvaa unikkoja.

marraskuuta 11, 2005 1:31 ip.  
Blogger Kafkakoski said...

Upea kuva, jossa myös sanomaa. Vau.

marraskuuta 11, 2005 5:26 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home